«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Як менеджери з підбору персоналу розуміють нас за одягом

Менеджеру з підбору персоналу досить погляду, щоб розгледіти ступінь нашої надійності, компетентності, зробити висновки про наші вимоги і соціальний статус. Керівник консалтингової фірми з Техасу Шеррі Майсонейв каже, що перше враження на інтерв’ю означає дуже багато, воно складається менш, ніж за 30 секунд і повністю базується на нашому одязі. Саме тому важливо вибирати одяг для інтерв’ю усвідомлено, щоб не зійти з дистанції ще до того, як почнеться співбесіда.

Тутка виділив 5 ознак в нашому образі, на підставі яких менеджери з підбору персоналу роблять висновок про те, чи впишемося ми в корпоративне середовище і які мають зашифровану інформацію про рівень нашого професіоналізму.

1. Про що розповідають кольори нашого гардеробу

За допомогою кольору одягу можна створити бажаний вплив на людей. Лінда Голдман, консультант з бізнес-комунікацій і етикету, підкреслює: незалежно від того, усвідомлюємо ми це чи ні, кольори, які ми вибираємо для нашого ділового вбрання, посилають повідомлення тим, хто нас оточує. Тому до вибору кольору одягу для співбесіди необхідно ставитися з великою увагою.

Якщо ви вибрали одяг з контрастним поєднанням кольорів, то справите враження владної та домінувальної людини. Пастельні відтінки в одязі та макіяжі допомагають прихилити до себе співрозмовника. Головне зупинити свій вибір на ніжних пастельних тонах, які не викликають асоціації з лялькою Барбі й інфантильністю. Синій колір, мабуть, найбільш вдалий вибір кольору одягу для проходження співбесіди. Не випадково формальний одяг та ділові костюми часто бувають синього кольору. Він асоціюється з надійністю, впевненістю, компетентністю, спокоєм. Червоний колір виражає життєву силу, схильність отримувати результат і досягати успіху. Це колір лідерства, він показує, що ви не боїтеся виділятися і привертати увагу.

Однак для першого інтерв’ю краще віддати перевагу більш глибокому і приглушеному відтінку червоного – кольору марсала. Такий вибір спонукає людей вважати вас мудрими, освіченими і допоможе заробити повагу, на яку ви заслуговуєте. Темний одяг викликає у потенційного роботодавця відчуття, що кандидат серйозний, надійний, компетентний, упевнений в собі.

Найбільш невдалим вибором кольору одягу для співбесіди, за результатами проведених досліджень і на думку фахівців, є помаранчевий – він викликає асоціації з чимось непрофесійним. Тому краще відкласти свою улюблену помаранчеву блузку на вихідні.

2. Про що розповідає стиль нашого одягу

Далеко не завжди статусні ділові костюми є кращим вибором для співбесіди, тому що в такому випадку виникає стереотип «надкваліфікації». Цей стереотип проявляється в тому, що люди несвідомо схильні вважати, що так можуть бути одягнені тільки впливові висококваліфіковані працівники з великими амбіціями. Якщо кандидат прийшов на керівну посаду, то строгий лук зіграє йому на руку.

А ось якщо мова йде про вакансії вихователя, аніматора в дитячому клубі або продавця, то такий одяг недоречний. Фахівці з підбору персоналу можуть зробити висновок, що кандидат не відповідає посаді, тому що «амбіції вищі за посаду». У жінці із завитками і в квітчастій призбираній сукні складно побачити процвітаючого топ-менеджера. Для більшості офісних вакансій такий варіант неприйнятний. Але якщо ви претендент на посаду педагога або з творчої сфери, то такий образ не тільки доречний, але і найкращий.

3. Що скаже про нас брендо- і логоманія

Логотипи люксових брендів, дорогий годинник, покладений на стіл телефон або планшет останньої моделі говорять про те, що для кандидата на вакантну посаду важливий статус і те, яке враження він справляє на близьких.

Але, по-перше, люди з демонстративним характером не найкращі управлінці і така «показовість» може знизити ваші шанси на отримання бажаної посади. А по-друге, офіс – це зовсім не місце демонстрації фінансової переваги над людьми, в тому числі над потенційним працедавцем.

4. Промовисті деталі

В образі ділових жінок незначних деталей не існує. Майте на увазі, що якщо у вас помітно відросли корені волосся, лак на нігтях стерся, одяг має запраний вигляд, то все це помітить і потенційний працедавець. І це справить несприятливе враження. Також варто уникати яскравого макіяжу і різких парфумів. Що стосується прикрас, то зупиніть свій вибір на невеликих і витончених прикрасах, таких як маленькі сережки-пусети, тонкі поодинокі браслети, годинник.

Окуляри в стильній і витонченій оправі також можуть стати ефектним акордом у вашому образі. А ось сережки-люстри і дешева біжутерія з яскравого кольорового пластику не вписуються в офісний дрес-код. Сумка повинна бути строгої структурованої форми.

Безформні сумки-мішки, сумки з яскравими принтами, з бахромою в бохо-стилі краще відкласти для інших подій і ситуацій. І не бійтеся включати в свій офісний образ колір у вигляді аксесуарів – навіть найсуворіший сірий костюм заграє по-новому, якщо його доповнити червоною сумкою.

5. Одяг розповість, наскільки ви вписується в корпоративну культуру: свій чи чужий?

Ваш образ повинен бути якомога ближчим до загальноприйнятого дрес-коду компанії. Люди схильні в першу чергу приймати схожих до себе, тому чим більше ви схожі на інших працівників компанії, тим менеджеру з підбору персоналу легше уявити вас серед них. Для того, щоб отримати цю інформацію, варто звернутися за допомогою до соціальних мереж. У соцмережах, напевно, є сторінка компанії, де ви хочете отримати роботу. Уважно вивчіть її.

Менеджери з підбору персоналу прискіпливо вивчають в Інтернеті інформацію про кандидатів, і фахівці з кар’єрного росту наполегливо рекомендують вчинити так само.

Якщо в організації, де ви хочете отримати роботу, дотримуються формального ділового стилю, то в вашому образі повинен бути присутнім діловий костюм, для жінок можливо сукня-футляр, доповнена піджаком.

У разі неформального ділового стилю жакет або костюм необов’язковий, але при цьому не треба зупиняти свій вибір на джинсах, кросівках і футболках.

Якщо мова йде про зовсім неформальне середовище, то все одно варто доповнити ваш комплект хоча б однією «серйозною» річчю. Наприклад, підібрати до джинсів строгий блейзер.

Якщо ви претендуєте на креативну посаду: дизайнер, спеціаліст з реклами або PR, ілюстратор, копірайтер, ведучий подій і т.д., то проявіть свій креатив в зовнішньому вигляді. Внесіть до свого образу яскраві кольори, хоча б у аксесуарах.

Інакше як потенційний роботодавець довірить вам творчу роботу, якщо від вашого вигляду віє тугою? У деяких компаніях навіть існує заборона на використання класичного одягу – на знак того, що компанія цінує свободу творчості та відкритість до нових ідей.

Джерело

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі