"Якість — дуже суб'єктивне поняття": Київстар повідомив українцям шокуючу новину
Мобільний оператор повідомив неприємну звістку своїм користувачам.
Стало відомо, що якість мобільного зв'язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.
Про це стало відомо з коментаря виконуючого обов'язків президента "Київстар" Олександра Комарова в інтерв'ю "НВ".
Комаров додав:
По-перше, якість для нас - це святе. По-друге, якість - дуже суб'єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, - він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента. Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року - 25: це дуже хороший показник
За словами керівника "Київстар", основна причина зв'язку, що погіршився, це - обмін операторами своїми частотами.
Наостанок він додав: "В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії".
"Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар - 140% зростання споживання data", - додав Комаров.
Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети "смертовбивством для мобільної мережі".
Він зазначив, що: У нас були деякі чудові клієнти, які через нашу сім-карту утримували інтернет-кафе".