«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

11 причин вважати 2017 рік провальним для Луцька

Експерти громадської організації «Центр розвитку урядування» окреслили ряд причин, чому 2017 рік назвали «втраченим».

Журналісти Район.Луцьк зібрали ТОП-11 проблем, які, на думку експертів ЦРУ, нинішня влада не вирішила в минулому році.

Отож, засновники організації Сергій Григоренко, Юрій Моклиця та Тарас Яковлев пояснили основні причини провалу 2017 року.

Луцьке підприємство електротранспорту

«За рік не придбали жодного нового тролейбуса. Ми пам’ятаємо, як Ігор Палиця, лідер «УКРОПу», в 2015-16 роках говорив, що можна буде придбати нові тролейбуси. Але ми розуміли, як команда Миколи Романюка, що бюджет обмежений, і немає можливості купувати нові тролейбуси, які вартують по 6–7 мільйонів гривень. Тому зробили ставку, щоб підтримати тролейбусний парк, на вживані тролейбуси з Польщі. Ми привезли 24 тролейбуси за кілька років, які дозволили втримати кількість електротранспорту на мінімально необхідному рівні. А теперішня влада не придбала ні нового, ні старого. І ще й до того, зараз на маршрути виходить тільки 39–40 тролейбусів, а як ми йшли з посади, було 48–50.

Також не ввели електронний облік пасажирів і пільговиків, що унеможливлює облік пільговиків. Нова влада не оголосила будь-яку стратегію розвитку ЛПЕ. Ми хотіли збільшувати кількість тролейбусів і замінювати низку маршруток у місті. І ще й до того, так і не запрацювала картка лучанина-пільговика».

Втрата співпраці з навколишніми селами

«Коли при владі була наша команда, ми реально уклали угоди з Прилуцькою і Підгайцівською сільськими радами. Також невдовзі планували укласти договір із Гіркою Полонкою. У 2017 році мали підписати договір про співпрацю і з Княгининівською сільрадою».

Провал з організацією парковок у місті

«Наша влада відкрила першу комунальну парковку біля Завокзального ринку, це і був перший крок. Окрім того, приватний підприємець, співпрацюючи з нами, збудував повністю всю інфраструктуру для платної паркової зони в Старому місті, та вона не запрацювала, бо був непростий діалог із лучанами. Що ми бачимо сьогодні, за 2017 рік не тільки жодної комунальної парковки, а й не змогли реалізувати те, що напрацювала наша команда».

Провал із межами міста Луцька

«Це надзвичайно серйозне питання. Ми пройшли міську раду, всі сільські, районні ради. Сесія облради затвердила і направила до Верховної Ради, відповідно потратили понад 200 тисяч гривень з міського бюджету, і за 2017 рік жодних рухів в цьому напрямку влада не зробила».

Не здали в експлуатацію будівництво школи №27

«Хоча мали це зробити до кінця 2017 року, адже для цього були всі передумови. А тягнеться ця історія з навчальним закладом з 2011 року. І як тільки прийшла нова команда до влади, то вона зняла з будівництва школи 10 мільйонів на дорогу, які були передбачені проектом бюджету на 2017 рік. І ті кошти так і не повернули. Це абсолютно незрозуміла ситуація і ми трактуємо її виключно як політичну. Тому що підрядник з фракції БПП «Солідарність» в облраді, нардеп Ігор Лапін політичний опонент нинішній владі, і тому іншого пояснення ми не можемо знайти».

Міська влада перетворилася на деструктивний політичний орган

«І ми вже не говоримо про якісь скандали, а про конкретні рішення судів, які визнали рішення міськради незаконними: про зміщення секретаря ради і про встановлення змін до регламенту. Це неприпустимо для міської ради».

Не повністю вирішили проблему зі смородом

«Не підключили у міську мережу збудовану гілку побутової каналізації з Гіркої Полонки, яка теж зливає нечистоти в свої очисні споруди. Сьогодні масштаби звичайно невеликі, але проблему повністю не вирішили. Цю ідею хотіли реалізувати ще в 2016 році, тобто збудувати культурне цивілізоване місце для зливу нечистот. Поки що цю проблему недопрацювали».

Затяжна криза на підприємстві «Луцьктепло»

«Можливість завершення дострокового опалювального сезону в місті теж чи не найбільша проблема. Ця системна проблема почалася ще до початку опалювального сезону і ще досі її не вирішують».

Не завершили практично готовий проект «Безпечне місто»

«Його почали реалізовувати в 2015 році і фактично в 2017 мали б завершити. На нього потрібно було додатково виділити трішки менше, ніж чотири мільйони гривень, і в минулому році його можна було повністю реалізувати. Дуже багато міст уже здійснюють відеоспостереження і цим покращують свою безпеку за допомогою відеонагляду. Це можна було б зробити в місті Луцьку. Якщо не зробили цього в 2017 році, то обов’язково треба в 2018».

Підвищили тарифи на комунальні послуги: тепло, воду

«На теплову енергію в 2017 році двічі піднімали тарифи, а на водовідведення в січні цього року уже тричі. Звичайно, в цьому є й об’єктивні чинники, однак все ж таки потрібно передбачати кошти на те, щоби впроваджувати енергозберігаючі заходи».

Знизили темпи будівництва та реконструкції дворів

«Ігор Поліщук в останніх інтерв’ю зазначав, що за часи Незалежної України вони зробили найбільшу кількість прибудинкових територій. Проте це неправда. Ми проаналізували всі двори, які облаштували за 2015–2017 роки. То в 2016 році зробили найбільше прибудинкових територій – 29. Також розпочали ремонтні роботи в двадцяти дворах і в 2017 році їх завершили».

«Ті проекти, які започаткували, не завершили. Ми виділяли кошти на тролейбусний контроль, на «Безпечне місто». Як платник податків, мені страшно дивитися на те, як розпоряджаються коштами і куди їх спрямовують», – додав на завершення депутат міської ради Петро Нестерук.

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі