«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

41+ таємний психологічний трюк, щоб навчитися керувати людьми

Навчіться підпорядковувати їх своїй волі.

Якщо ви дали запитання, але співбесідник відповів не повністю, дивіться йому у вічі й мовчіть. Він вирішить, що його відповідь була неадекватною і буде продовжувати відповідати.

Саме той факт, що всі люди такі різні, робить наш світ цікавим. Відмінності в поглядах і поведінці завжди збуджують цікавість.

Але іноді треба домогтися від людини підпорядкування і переходу на свій бік. В таких ситуаціях і стануть в пригоді ці психологічні хитрощі від сайту Тутка!

Ось 41 спосіб вплинути і вразити:
1. Якщо у вас купа справ, але жодного бажання їх робити, спробуйте використовувати метод таймера. Виділіть собі 10 хвилин на одну конкретну справу. Це видається мало, але у вас з’явиться мотивація і цілком можливо, що ви продовжите свій ліміт часу, щоб встигнути зробити більше.

2. Якщо ви хочете вказати комусь на його недоліки, але не хочете, щоб він образився і взагалі відмовився йти вам назустріч, формулюйте пропозиції в пасивному стані. Замість «Ви не організували зустріч» скажіть «Зустріч не була організована».

3. Якщо ви хочете зблизитися з людиною, називайте її на ім‘я. Вона інстинктивно відреагує на таке звернення. Тільки не переборщіть, бо ефект буде зворотним!

4. Якщо вам потрібно вивчити щось складне і нудне, спробуйте навчити цьому когось іншого. Виступаючи в ролі викладача, ви помітите, що потрібна інформація сама відкладається у вас в пам’яті!

5. Якщо ви хочете укласти важливий договір з людиною, але вона не йде вам назустріч, дивіться їй у вічі і мовчіть. Імовірно, що вона капітулює, нехай і знехотя.

6. Хочете справити на когось враження? Зробіть йому подарунок. Зазвичай люди запам’ятовують тих, хто робить їм подарунки, і сприймають їх позитивно.

7. Потрібно якнайшвидше завершити угоду? Використовуйте елемент терміновості («залишилося лише три місця!») – це приверне клієнтів.

8. Якщо вам потрібно дати комусь складне завдання, надайте йому вибір між цим завданням і ще більш складним. Ось побачите – він з радістю вибере ваш першочерговий варіант!

9. Щоб заспокоїти малюка, що плаче, подивіться йому в очі і посміхніться. Головне – відволікти його увагу. А коли він посміхнеться у відповідь, це розтопить вам серце!

10. Якщо ви чогось хочете, просіть більшого. Людям завжди простіше сказати «так» після того, як вони вже відмовили вам у чомусь.

11. Хочете, щоб людина зробила вам велику послугу? Для початку добийтеся від неї декілька дрібних. Не відмовивши вам кілька разів у дрібницях, вона з більшою ймовірністю зробить вам велику послугу.

12. Якщо ви хочете, щоб вам довіряли, поводьтеся так, ніби знаєте, що робите. Впевненість породжує довіру.

13. Під час важливих переговорів зберігайте мовчання і слухайте інших після того, як виступите. Немає сенсу повторюватися.

14. Коли ви хочете заперечити, але не хочете робити це різко, скажіть: «Я згоден з вами, але...» . Таким чином, ви зберігаєте баланс думок.

15. Якщо ви хочете завоювати чиюсь довіру, зізнайтеся в незначних помилках. Це допоможе вам встановити довірливі стосунки і коли ви наступного разу припуститеся помилки, ця людина буде готова вислухати ваші пояснення.

16. Якщо ви хочете справити враження і змусити людей прислухатися до вас, стежте за своєю поставою. Дивіться їм в очі, не схрещуйте руки і ноги і т.д.

17. У суперечці намагайтеся не розкривати всіх карти відразу. Зберігайте головний аргумент до кінця і використовуйте тільки другорядні аргументи для обґрунтування своєї позиції. Схиливши суперечку на свій бік, викладайте козирі.

18. Якщо своїми словами і діями під час суперечки ви даєте зрозуміти, що вас влаштовують обидва варіанти, суперечка швидко сходить нанівець.

19. Хочете оцінити характер людини – зверніть увагу на те, як вона поводиться з тими, хто їй не важливий (таксистами, офіціантами і т. д.).

20. Якщо ви хочете висловити свою думку в гарячій суперечці, уникайте слова «але». Скажіть: «Так, а ще…» .

21. Щоб винувата людина обмовилася про щось, просто не перебивайте її і дайте виговоритися. Через якийсь час вона почне плутатися і припускатися помилок.

22. Більшість людей люблять говорити про себе. Так що, якщо між вами і іншою людиною запанувала незручна пауза, дайте їй запитання про неї саму – і вона з радістю відповість.

23. Мало кому вдається спокійно слухати жарти про себе. Найкращий спосіб привчити себе до цього – повторювати жарт в присутності інших так часто, що він перестане бути смішним.

24. Коли хтось розповідає вам щось не вперше, замість того, щоб говорити: «Скільки разів можна повторювати одне й те саме?» скажіть: «Я пам’ятаю, ти мені розповідав». Це позитивне твердження, яке допоможе вам зберегти дружбу.

25. Якщо ви хочете справити гарне враження при першій зустрічі, підготуйте щось незвичайне, щоб це назавжди врізалося людині в пам’ять.

26. Якщо хтось пояснює вам щось, яке ви і так знаєте, не перебивайте і вислухайте. Цим ви забезпечите собі терплячого слухача, коли вам треба буде щось розповісти

27. Хочете швидко справити сильне враження? Кивайте або посміхайтеся у відповідь на ключові слова співрозмовника. Продовжуйте кивати і посміхатися щоразу, коли він їх повторює: це створить враження уважності та викличе у нього інстинктивну симпатію до вас.

28. Якщо ви відчуваєте на собі чийсь пильний погляд, позіхніть і підніміть очі. Той, хто на вас витріщався, видасть себе тим, що теж позіхне.

29. Якщо ви хочете, щоб люди швидко з вами погодилися, намагайтеся говорити швидко і натхненно.

30. Хочете, щоб людина допомогла вам, не замислюючись? Почніть прохання з фрази: «Зроби ласку…». Вона відразу відчує себе важливою і вам буде простіше домогтися свого.

31. Якщо вам потрібно щось продати, пам’ятайте: бонус приваблює покупців більше, ніж знижка.

32. Якщо ви хочете укласти угоду з вигодою для себе, запропонуйте на вибір дешевший варіант з обмеженими опціями і той варіант, який вам потрібен.

33. Якщо хочете, щоб до ваших слів прислухалися, скажіть, що цього вас навчив батько. Ось побачите – слухачі поставляться до них з великою пошаною!

34. Якщо ви працюєте в сфері обслуговування клієнтів, повісьте за стійкою дзеркало. Розлючені клієнти будуть бачити своє обличчя і змінювати його, що зробить ваше спілкування більш спокійним.

35. Якщо ви хочете бути хорошим лідером, ніколи не виявляйте подиву.

36. Якщо ви хочете більше дізнатися про людей, розкажіть анекдот і подивіться, як вони сміються. Близькі люди, зазвичай, торкаються одне до одного, коли їм смішно. Це дозволить вам відразу визначити друзів і партнерів.

37. Якщо ви хочете справити сильне враження при знайомстві, потискайте руку міцно, попередньо переконавшись, що ваша рука тепла.

38. Якщо ви відчуваєте, що людина ставиться до вас з неприязню, попросіть у неї позичити вам якусь дрібну річ. Як би їй не було неприємно, вона навряд чи вам відмовить, після чого його думка про вас може змінитися в кращий бік!

39. Щоб спокійно пройти через натовп, кивніть й ідіть всім тілом в один бік, а потім ідіть в інший. Більшість людей підуть по першому шляху, залишивши вам місце для пересування.

40. Якщо у вас в голові засіла пісня і ніяк не проходить, згадайте, як вона закінчується і вона пройде. Незавершені речі частіше відкладаються у нас в пам’яті.

41. Хочете завжди вигравати в «камінь-ножиці-папір»? Поставте супернику будь-яке запитання і відразу починайте відлік, не чекаючи відповіді. Найімовірніше, він покаже ножиці.

За матеріалами

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі