7 порад щодо продуктивності від Ілона Маска
Варто відзначити, що лист має досить категоричний характер. У ньому йдеться про те, що компанії необхідно потроїти обсяги виробництва вже до червня і підвищити точність складання авто до ідеалу, а тим, хто не впорається, доведеться пояснювати причини особисто вищому керівництву.
Щоб якось допомогти працівникам виправдати його сподівання, Маск дав їм ряд рекомендацій щодо підвищення продуктивності їхньої роботи. Пропонуємо вам переклад цих рекомендацій і найцікавіші витяги з листа...
Маск почав з приємного і, перш за все, привітав штат з виходом на показник більше 2000 автомобілів Model 3 в тиждень. Однак після модернізації на заводах, компанія повинна буде виробляти 3000-4000 автомобілів в тиждень, а до кінця червня - 6000.
"Будь-який відділ або постачальник Tesla, який не зможе цього зробити, повинен буде знайти дуже гарне пояснення, чому ні, і скласти план вирішення проблеми, який представить особисто мені", - написав Маск.
Для досягнення такого обсягу виробництва Model 3 фабрика у Фрімонті перейде в режим роботи 24/7. Для цього на заводах запустять нові зміни, для яких будуть наймати до 400 осіб на тиждень кілька тижнів поспіль.
Також Маск акцентував на необхідності довести точність складання до ідеалу: "Наші автомобілі повинні бути спроектовані і зібрані з такою точністю, що якщо власник виміряє розміри, отвори панелей і припасування, і отримані результати не співпадуть з характеристиками Model 3, це означатиме, що у нього просто неправильна рулетка". Він зазначив, що не всі виробники деталей вважатимуть це здійсненним завданням, і підкреслив, що з такими постачальниками Tesla працювати не буде. Компанія займеться скороченням витрат: "Я попросив фінансовий відділ Tesla перевірити витрати по всьому світу, неважливо, наскільки незначні, і позбутися від усього, що не є достатньо доцільним".
Також генеральний директор Tesla дав своїм співробітникам кілька рекомендацій для підвищення продуктивності...
7 порад щодо продуктивності для співробітників Tesla від Ілона Маска
- Тривалі збори шкодять великим компаніям і майже завжди з часом стає тільки гірше. Будь ласка, перестаньте проводити великі зібрання. Або, якщо ви впевнені, що вони йдуть на користь усім учасникам, робіть їх дуже короткими.
- Перестаньте регулярно проводити збори, якщо ви не працюєте над вкрай терміновим завданням. Частота зборів повинна значно знизитися, як тільки термінове завдання буде вирішене.
- Ідіть зі зборів або кладіть слухавку, щойно стане очевидно, що це не приносить користі. Грубо - не йти, грубо - змушувати людей залишатися і витрачати даремно час.
- Не використовуйте акроніми або придумані слова для об'єктів, ПЗ або процесів у Tesla. Все, для чого необхідні додаткові пояснення, перешкоджає комунікації. Ми не хочемо, щоб людям доводилося зубрити глосарій, вби хоч якось функціонувати в Tesla.
- Комунікації повинні проходити найкоротшим шляхом для досягнення мети, не через "ланцюжок командування". Будь-який керівник, який спробує побудувати ланцюжок командування в комунікаціях, незабаром буде працювати в іншому місці.
- Великим джерелом проблем є комунікація між відділами. Рішення просте - дозволити інформації вільно досягати потрібних співробітників, незалежно від посади. Якщо для того, щоб зробити щось в різних відділах, працівнику треба поговорити зі своїм керівником, який поговорить з директором, який поговорить з віце-президентом, який поговорить з іншим віце-президентом, який поговорить з директором, який поговорить з менеджером, який відповість людині, яка безпосередньо робить роботу - виходять супердурні речі. Люди повинні мати можливість безпосередньо спілкуватися між собою, щоб відбувалися правильні речі.
- Загалом, притримуйтеся здорового глузду. Якщо очевидно, що підпорядковуватися "правилам компанії" в певній ситуації нерозумно, то правило потрібно змінити.
"Якщо ви вважаєте, що потрібно зробити щось, щоб Tesla функціонувала краще, або щось, що дозволить вам з нетерпінням чекати робочого дня (в тому числі й в довгостроковій перспективі), будь ласка, напишіть на мою електронну пошиу", - підсумував Маск.