Голова «Гендерного центру» прокоментувала лекцію про секс у луцькому коледжі
Про це вона сказала у коментарі ІА "Конкурент".
"В освітніх установах Луцька пройшли тематичні лекції, які читала волонтерка із церковної організації. Чому я категорично проти, щоб непідготовлені люди викладали щось для дітей або підлітків? Бо шкоду від цих візитів важко прогнозувати і відповідальність за їхній зміст та наслідки несе не лекторка, а заклад освіти, який має дозвіл здійснювати освітню діяльність. Йдеться навіть не про те, що це представники якоїсь новітньої церкви завітали, хоча усім управлінцям варто знати статтю 35 Конституції України, що церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа – від церкви. А про те, що на освітню діяльність має бути дозвіл та відповідна компетенція тих, хто її здійснює", – зазначила вона.
"Це мені, щоб викладати в університеті, треба мати відповідну освіту, науковий ступінь, вчене звання, фахові публікації, монографії, підвищувати кваліфікацію та інше, а тут виходить, що будь-хто може нав'язувати свою думку для дітей, які ще не мають сформоване "критичне" мислення", – додала вона.
Оксана Ярош виступає за здоровий консервативний підхід у освіті.
"До наших дітей треба йти із апробованими і сертифікатними програмами. Ми маємо в Україні різні релігійні організації, вони активні і можуть пропагувати своє, але поза межами державних освітніх закладів", – наголосила експертка.
Нагадаємо: лекцію про секс до шлюбу і чистоту дівчини у Луцькому педагогічному коледжі провела волонтер громадської організації "Life центр".
"Честь – єдина дорогоцінність дівчини. Це картина життя, живопис релігійності, вікно вихованості, душа чистоти та пристойності. Але мало в кого вона є…", – вказувала лекторка.
Натомість Ліга захисту прав жінок "Гармонія рівних" звернулась до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з проханням провести перевірку Луцького педагогічного коледжу щодо лекції про секс до шлюбу. Зі слів організації, виступ мав усі ознаки шеймінгу – практики цілеспрямованого приниження людини з якої б то не було причини, продиктованої прийнятими у суспільстві стереотипами.