Як діяти, якщо вам відмовили в оплаті за світло
Енергетики стурбовані такою ситуацією, оскільки оплата у всіх відділеннях "Укрпошти" здійснюється на підставі чинного договору, згідно з яким підрозділи "Укрпошти" зобов'язані прийняти платіж без обмежень терміну оплати чи його розміру, – інформує Конкурент, посилаючись на прес-службу "Волиньобленерго".
Якщо у будь-якому поштовому відділенні на території Волинської області споживачам відмовлятимуть у здійсненні оплати за електроенергію, просять повідомляти про такі випадки за телефоном гарячоїбезкоштовної лінії ПрАТ "Волиньобленерго" 0 800 21 01 31.
До того ж для зручності та прозорості розрахунків у товаристві впроваджений електронний сервіс Особистий кабінет, який дозволяє доступно та безпечно вносити показники лічильника та керувати своїм особовим рахунком.