«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Як залишатися продуктивним упродовж усього тижня

Генеральний директор Evernote Кріс О'Ніл виділив чотири речі, які допомагають йому залишатися продуктивним впродовж усього тижня.

У мене більше 10 000 заміток в Evernote, включно зі списком справ і цілей, текстами для нарад і навіть малюнки моїх дітей. Це може звучати жахливо, але я розібрався, як зробити так, щоб це все працювало на мене.


Привласнюйте кожному дню тижня тематику
Легко втягнутися в нескінченний цикл електронних листів і зобов'язань. Щоб не потрапити в цю пастку, я призначаю "тему", над якою фокусуюсь кожного дня.
Наприклад, в понеділок я приділяю час бізнесу Evernote. Це, як правило, щотижневі зустрічі керівників та індивідуальне спілкування зі співробітниками, де я допомагаю вирішувати проблеми та обговорюю, як впроваджувати інновації і рухатися швидше. Вівторки зайняті спілкуванням з усією компанією, включаючи міжнародні офіси. Ми відзначаємо прогрес співробітників, а також переконуємося, що всі рухаються в одному напрямку.
Середу я приділяю маркетингу і роботі з аудиторією. Зазвичай я думаю над тим, як вдосконалити наші продукти з урахуванням відгуків користувачів. Наприклад, минулого року наші користувачі з Android-смартфонами активно просили нас впровадити функцію сканування відбитків пальців, тому ми зробили її пріоритетною і працювали над цим. Це було як раз в середу.
У четвер я займаюся продуктом і наймом. Я поринаю в наші плани і вивчаю прогрес. Ми активно наймаємо людей, тому в четвер я зайнятий зустрічами з кандидатами. І, нарешті, п'ятницями я роблю все, що не встиг виконати протягом тижня.


Плануйте наперед і виставляйте пріоритети
Я веду дев'ять різних Google-календарів (вони, звичайно ж, інтегровані в Evernote), які відображають різні сфери в моєму житті: робота, подорожі, діти. Я налаштував їх так, щоб вони показували квартальні цілі, так я можу відстежувати свій прогрес і прогрес моєї команди.


Не дозволяйте листам займати вас
У мене є правило - я не перевіряю пошту одразу ж вранці. Замість цього я починаю день із завдань, які виписав собі напередодні ввечері. Головне, щоби першою в списку була найскладніша задача - щоб вистачило сил її вирішити.
Я частково згоден, що поштова скринька - це список справ. Я намагаюся перевіряти його всього два рази в день і використовую модифіковану версію методу Getting Things Done (GTD), щоб дотримуватися такого підходу. Я також налаштував автоматичні фільтри, щоби перенаправляти електронні листи у відповідні папки.
У мене є два простих правила при роботі з поштою:
Відповідати відразу ж, якщо це займе не більше двох хвилин;
Все інше - розподіляти в папки або зберігати в Evernote.
Я зрозумів, що листування протягом дня додає хаос в мою роботу.


Зведіть зустрічі до мінімуму
Раніше моя команда зустрічалася раз в два тижні. На такі зустрічі приходили десятки людей, тому вони не мали сенсу. Зараз я звів всі зустрічі до двох правил: бути присутніми повинні не більше восьми осіб, а кожна нарада повинна мати список обговорюваних питань. На зустрічах я також доручаю конкретній людині вести конспект бесіди, щоби потім поділитися з усіма.
Я не вірю, що є продуктивні або непродуктивні від народження люди. Вся суть в методах. Головне - знайти те, що підходить саме вам.


Джерело

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі