«Інші бізнеси не страждали так», - луцькі рекламісти
Радник голови Волинської ОДА Тарас Яковлев виступив перед виконкомом 21 березня, представивши проект рішення "Про внесення змін до рішення виконкому від 21 лютого "Про збільшення базового тарифу в розрахунку плати за тимчасове користуванням місцем розташування рекламних засособів". Про це пише ІА Конкурент.
Основна зміна, яку пропонували, стосувалась збільшення на період з 01.03.2018 по 31.12.2018 на 0,1 відсотка величини базового тарифу плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів замість прийнятих ухвалених в лютому 47 %.
Тарас Яковлев сказав, що якщо порівняти таблицю і вартість зовнішньої реклами, то в Луцьку вона є найвищою, а це місто не є ані туристичним, ані промисловим центром. Як результат – через високі тарифи замовники відмовляються від ухвалення договорів та подальшої співпраці.
"Якщо це інструмент до зменшення білбордів, то це негуманний спосіб, бо цей спосіб показав бізнесменам, що вони не можуть мати діалог з владою", – зауважив Тарас Яковлев.
Він додав, що якщо влада хоче зменшити кількість бордів, то є розроблена концепція.
В.о. міського голови Григорій Пустовіт поцікавився, чому тільки одній галузі бізнесу попередня влада зробила знижку.
Тарас Яковлев відповів, що знижка була введена для того, щоб стримати ріст цін на розміщення зовнішньої реклами, спричиний в результаті росту індексу інфляції.
"Інші бізнеси не страждали так в результаті росту індексу інфляції, як рекламний бізнес", – зауважив Тарас Яковлев.
Представник ТзОВ "Факторія" Світлана Свирида сказала, що непрозоре прийняття рішення про ріст тарифу збурило всю рекламну громадськість.
"Якщо раніше 20 % бордів не продавались, то сьогодні – 80 % бордів. Колапс в галузі буде в квітні-травні", – сказала Світлана Свирида і додала, що попередній ріст цін був плановий та поетапний.
Вона зазначила, що вимога рекламістів полягає в тому, щоб зупинити рішення виконкому від 21 лютого, винести питання на обговорення, проаналізувати ціни в порівнянні з іншими містами і ухвалити адекватні ціни в Луцьку на зовнішню рекламу.
Представник рекламістів Сергій Ковальчук сказав, що його працівники не отримали за минулий місяць зарплат, бо на клієнти їм не проплатили. Втім вони намагаються сплачувати до бюджету.
"Це політика спрямована на знищення бізнесу, бо ми не можемо платити в КП більше, аніж платять нам клієнти", – сказав Сергій Ковальчук.
Однак проект рішення не підтримали.