Луцькі рекламісти хвилюються за свій бізнес
Про це заявив голова асоціації рекламістів Волині Сергій Ковальчук під час круглого столу 28 лютого, - пише Район.Луцьк.
Рекламісти, за словами Ковальчука, сплачують великі податки, працюють на місто, кормлять свої сім’ї, і їм було б важко у разі втрати цього бізнесу.
«Міська влада не організувала ніяких обговорень щодо питання про підвищення тарифів. Ми не розуміємо, як вони могли це зробити. Цей круглий стіл – є своєрідним месенджером до влади, щоб вони почули, що треба змінити ці тарифи. Тому що таким чином скоро луцький бізнес треба буде заносити в «червону книгу» Луцька, щоб якось захистити», – зазначив Ковальчук.
Як повідомив Ковальчук, з 2012 року по 2017 рік тарифи на розміщення зовнішньої реклами збільшилися в чотири рази, не враховуючи цих 50%. Тобто ще більш підвищувати суму не можна було.
Та чому ж так зробили?
Дуже гарні слова говорили, каже Ковальчук, про наповнення бюджету, реалізацію багатьох проектів, та за цим всім ховається щось інше.
«В цьому бізнесі або хочуть змінити сферу впливу на нього, або ж повністю його закрити. Якщо ми не зможемо викрутитися з цієї ситуації, час покаже, куди піде цей бізнес», – зауважив Сергій Ковальчук.
За його словами, рекламний бізнес не буде повністю закритий: він або ж перейде в якусь комунальну власність, або під вплив якоїсь політичної партії.
Сергієві Ковальчуку хотілося б донести до керівників партій, що бізнес руйнується.
«Вчора вони заявляли, що бізнес треба розвивати, що це основні надходження. Та на сьогоднішній день вони роблять все, щоб знищити бізнес», – пояснив Ковальчук.
На завершення голова асоціації рекламістів Волині додав, що сьогодні рекламісти-бізнесмени налаштовані проти влади, тому що їм потрібно рекламуватися, аби знали їхній бізнес, та вони не можуть цього робити.
«Розраховуємо на позитивні зміни міської ради, щоб наш бізнес врятувати», – підсумував Ковальчук.