Луцький пастор: «Що рекламуємо - презервативи чи секс?»
У своєму блозі пастор Сергій Шараєвський пише, що реклама із членами гурту "Друга ріка" пропагує секс, а не контрацепцію.
«Соціальна реклама покликана змінити людську поведінку. А поведінка не змінюється, якщо не змінюється світогляд людини. І ось тут проблема: неможливо плакатом чи роликом змінити те, що формується роками», - наголошує пастор.
«Так от, що ж не так із рекламою «З презервативом — як по нотах»? Ніби все добре. Мотив — зменшити розповсюдження ВІЛ/СНІД. «Картинка» — зірки, гурт «Друга ріка». Дизайн хороший, кольори теж. Але… Найбільш поверхневе враження просте: чотири чоловіки, презервативи, секс. Як мінімум — посмішка. Реально. Смішно і несерйозно. Я не сумніваюся в популярності хлопців з «Другої ріки», але чесно, не всі знають, хто це. А маленький напис в лівому кутку плаката прочитати з автівки чи маршрутки практично нереально. Для багатьох — це чотири мужика, які з презервативом між собою по нотах… Іншими словами, що «продає» така реклама? Презервативи? Ні. Секс. Хочеш СЕКС? На тобі презерватив».
Сергій Шараєвський переконаний: така реклама підштовхує молодь до ризикованої поведінки. Він наводить статистику захворювань на СНІД в Україні і підсумовує:
«Намагаються розповісти про безпечний секс з презервативом, але в реальності рекламують секс. А секс — це спосіб інфікування. Більше інфікованих — треба більше реклами, лікування, діагностики, а значить більше грошей.
Проблема зростає, гроші крутяться, люди вмирають. От вам і як по нотах».