«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Луцький туризм: найбільші досягення і головні проблеми

Для розвитку ділового туризму Луцьку не вистачає сертифікованих готелів з великим номерним фондом.

Про це заявила начальниця управління туризму і промоції міста Луцької міської ради Катерина Теліпська у проекті #Звіти_наживо в ефірі Суспільного Волині, – повідомляє ІА Конкурент із посиланням на прес-службу Суспільного.

Під час ефіру представник туристичної фірми Богдан Климчук поцікавився, коли, нарешті, Луцьк отримає власну стратегію розвитку і яке місце у ньому посідатиме туризм.

На думку Катерини Теліпської, питання стратегії – це справді проблема. Проте Луцьк має хороші перспективи для розвиток ділового туризму, але для цього не вистачає сертифікованих готелів з великим номерним фондом.

"Місто повинно мати стратегію розвитку. І тільки тоді, коли туризм буде визначений одним із пріоритетів даної стратегії, і визначать його не лише управлінці, але й громада та бізнес, тільки тоді туризм почне розвиватись, а місто стане туристичним. Тому що у співпраці цих трьох китів – влада, громада, бізнес – полягає успіх нашого міста як туристичного об'єкта", – наголосила начальниця управління туризму і промоції міста.

Наразі ж найбільшими досягненням управління Катерина Теліпська вважає здійснення маркетингового дослідження туристичної привабливості міста, залучення громади до участі у розробці проектів туристичних заходів, створення бренд-буку міста, заснування школи екскурсоводів, розробку 3D-турів, функціонування туристичного сайту чотирма мовами і спеціалізованого ютуб-каналу

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі