Мільярди гривень на навушники і колонки: українці не шкодують грошей на бездротову аудіотехніку
Українські меломани щосили відмовляються від проводів - в останні роки ринок портативної аудіотехніки (навушників і переносних аудіоколонок) стрімко набирає обертів. Тільки в 2017-му на якісний звук наші співвітчизники витратили 1,1 млрд. грн. Навушників накупили на 700 млн. грн., а на «решту» затарились колонками. 2018 рік, кажуть експерти, поб'є цей рекорд. Адже перехід на cordless технології у відтворенні аудіо - загальносвітовий тренд. І українці охоче беруть участь у глобальній музичної забаві, інформує Ukr.Media.
Провокація Apple
Поштовх ринку бездротових навушників багато в чому дав американський технологічний гігант. Ринок миттєво відреагував на відмову компанії вбудовувати в новенькі iPhone стандартний роз'єм 3,5 мм для підключення дротяних гарнітур. В 2018 році кожна третя пара навушників, продана в Україні, була бездротовою.
Посприяв зростанню популярності даного виду гаджетів і технологічний прогрес. За останній рік якість звуку, що передається через Bluetoth-навушники, суттєво зросла, так що навіть меломани вже не скаржаться на «металеві нотки». Так і з зарядкою таких пристроїв стало набагато простіше - недорогі моделі відомих брендів досягли показника 20 годин безперервної роботи. Більшості користувачів цього достатньо, щоб 2-3 дні не згадувати про розетки.
А особливо до душі українським меломанам ціна. На початку 2019 року навушники від таких відомих виробників, як Philips або Sony можна купити за ціною нижче 1 тис. грн. А простіші моделі, наприклад, марки Remax, і того дешевше - всього близько 500 грн.
Після появи на ринку Apple AirPods багато виробників спробували зробити щось схоже. Останні півроку у деяких навіть почало виходити дуже добре.,
У Топ-10 найпопулярніших брендів компаній-виробників навушників увійшли:
Apple
JBL
AIR MUSIC
Meizu
Marshall
Sony
Xiaomi
UiiSii
Philips
YISON
Попит на бездротові навушники за 2018 рік збільшився на 101%, а на дротові навпаки, зменшився на 7%. Покупці майже у 37% випадків обирали саме Bluetooth-пристрої. Серед найбільш купованих моделей: JBL T110 (369 грн.), Apple AirPods (5 999 грн.) і Meizu EP51 (899 грн.).
Щоб всім було чути
Ще один тренд українського ринку аудіо - зростаючий з року в рік попит на портативні Bluetooth-колонки. Продажі таких пристроїв в нашій країні додають по 25-30% щорічно. Тільки в 2017-му цих девайсів наші співвітчизники придбали близько на 400 млн. грн.
І це при тому, що воліють українці далеко не саму дорогу техніку.Так в 2018 році найбільшою популярністю користувалися Bluetooth-колонки в ціновій категорії 259-799 грн. Як можна переконатися з назв виробників, безумовними лідерами були китайські виробники.
Вони може і не порадують свого власника неперевершеним звучанням, проте по функціональності запросто заткнуть за пояс вироби іменитих брендів.
Топ-9 портативних колонок за 2018 рік
Sven PS-47
Greenwave PS-302L
Protech nby-18
Sven PS-45BL
Aspiring InterHit 81
Rapoo Wireless A3020
Xiaomi Mi Bluetooth Speaker 2
Xiaomi Mi Speaker Square 2 White Box
Aspiring HitBox 150
Заможні українці воліють більш дорогу техніку, яка може видати по 40-50 Вт звукової потужності з вельми гідним звучанням. В цьому сегменті ціни можуть доходити до 15-20 тис. грн. і вище. А на ринок виходить все більше пристроїв знаменитих виробників hi-end акустики, які довгий час обходили молоду галузь стороною.