«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Молоді вбивці та 60 їхніх жертв

Про покоління міленіалів пишуть доволі багато, а часто – дуже суперечливі речі. Однак є таке, що пишуть про них усі: їх називають убивцями речей, які були популярні в попередніх поколінь.

Так, дехто вважає, що міленіали (люди, народжені з 1984 до 2004 р.) знищили такі речі:

1. Торговельні центри
2. Будівельні гіпермаркети
3. Роздрібна торгівля одягом

Словом, усе, що потребує фізичного відвідування магазинів та витрат часу на примірювання, перегляд товару й переходи пішки з локації до локації. Нам дуже шкода Zara та Bershka, але їм краще працювати над своїм онлайн-магазином. Швидко, зручно і в дусі міленіалів.

4. Автомобілі
5. Мотоцикли

Весь статусний особистий транспорт за шалені гроші втратить сенс. Інколи навіть кажуть, що міленіали вбивають культ майна. Дійсно, який сенс купувати автівку чи небезпечний мотоцикл, коли на ці ж гроші можна облетіти всю планету? Навіть автомобільний бренд Scion, який створили в Toyota спеціально для міленіалів, міленіали ж убили.

6. Омолоджувальна косметика
7. Діаманти
8. Висока мода
9. Брендовий одяг
10. Підбори

І все, що допомагає людям удавати кращу версію себе. Міленіали не хочуть витрачати час, щоб зображати себе ліпшими в очах інших. Розуміння «статусу» в цього покоління викликає багато запитань і скепсису.

11. Брускове мило
12. Паперові серветки
13. Кондиціонери для прання

Навіщо брускове мило, коли є рідке? Навіщо паперові серветки, коли існують ткані? Для чого взагалі щось одноразове, коли його можна замінити чимось майже вічним?

14. Паперові книжки
15. Телесеріали
16. Кінотеатри

Бачили, що попередні покоління зробили з манускриптами? Паперовим книжкам годі й чекати кращої долі. Кінотеатри зникнуть, бо всі будуть мати власні вдома. Трагічна доля чекає й серіали: спочатку міленіали знищили велике кіно, далі знищать їх. Будуть дивитися 5-хвилинні ролики в стрічці Facebook, щоб не марнувати часу.

17. Пиво
18. Злаковий сніданок
19. Ланч
20. Бранч
21. Макдональдс
22. KFС
23. Йогурт
24. Джем
25. Дорогі вина

І навіть корки від вин знищать, бо ніхто не хоче носити із собою штопор. Міленіали знищать наше уявлення про прийом їжі, саму їжу та її склад: це все занадто складно для нас. NASA вже пропонує зручне харчування з пакетиків і тюбиків – що може бути кращим?

26. Краудфандинг (громадське фінансування)
27. Нафтовий бізнес
28. Робочі групи
29. Трудова субординація
30. Рукостискання
31. Діловий стиль
32. 8-годинний робочий день
33. Відпустки
34. Жалість до себе

Кому потрібні ці умовні нормативи, якщо можна знайти собі роботу до душі та працювати 16 годин на день? Або зробити інноваційний стартап, продати його за шалені гроші й не працювати взагалі. Міленіали – люди крайнощів: або 80 годин на тиждень на робочому місці, або незрозуміло, чому ми не Гоа.

35. Банки
36. Кредити
37. Програми лояльності
38. Лояльність у цілому
39. Пенсійні заощадження

Зберігати гроші можна в скляній банці або в біткойнах – навіть не знаємо, що краще. Кажуть, зараз міцнішає курс етеріуму. Сучасні банки не дуже лояльні до кредитування в криптовалютах, тому міленіали сумніваються, чи є сенс у лояльності взагалі. Міленіалів цікавить їхнє «тут і зараз», тож про пенсію годі й думати: хто піклується про старість, коли тривалість життя й так збільшилася?

40. Шлюб
41. Любовні стосунки
42. Традиційні побачення
43. Секс
44. Кохання з першого погляду
45. Романтика стосунків
46. Звичні імена для дітей

Міленіали зрозуміли, що від шлюбу не залежить їхнє виживання, самостійність і суспільна важливість. Навіть сама структура «познайомитися – закохатися – зустрічатися – одружитися – народити дітей» ні на що не впливає: ні на якість стосунків, ні на добробут у житті. Тому це покоління відкинуло звичне розуміння сім’ї та кохання й насолоджується життям, поки маленькі Дитина-1 і Дитина-2 граються в саду.

47. Туристична індустрія
48. Туристичні агентства
49. Дорогі круїзи
50. Готельний затишок

Навіщо переплачувати за ті речі, які ефективно планує Foursquare і TripAdvisor? Романтика походів та драйвова атмосфера фестивалів наразі цілковито перемагає «лінивий» відпочинок. Туризм – це про дослідження нових територій, а не маршрутів, які створили агенції задля їхньої зручності.

51. Гольф
52. Студентські футбольні чемпіонати
53. Національна футбольна команда
54. Олімпійські ігри
55. Звичайні тренажерні зали

Тренажер TRX можна почепити навіть на дерево. З ним за декілька місяців матимеш такий вигляд, ніби ти й сам морський піхотинець США, який придумав цей тренажер. А ці всі спортивні змагання й заняття цілком безглузді, коли для йоги потрібен тільки м’який килимок. Річ уже не в самому спорті, а в філософії та стилі спортивного життя. Це більше не спосіб провести час. Це спосіб знайти однодумців.

56. Національна ідея
57. Патріотизм
58. Соціально-економічна система
59. Демократія
60. Євросоюз

…Та все, що завгодно. Якщо нашу планету колись захоплять інопланетяни й прочитають заголовки в медіа, то вони подумають, ніби міленіали – це покоління бездумних вбивць.

Коли ж серйозно, усе, що відбувається, можна назвати словом «прогрес». Деякі речі поступаються зручності й швидкості. Сто років тому торговельні центри здійняли фурор в Америці, бо вони змінювали всі правила гри на ринку. Та навряд чи тепер когось таким здивуєш.

Джерело

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі