Невідкладна допомога і швидка по-новому: як з 1 вересня зміниться виклик лікаря
З 1 вересня нинішнього року в Києві невідкладна медична допомога почне працювати в новому форматі
Про це повідомляє прес-служба міської влади з посиланням на заяву директора Департаменту охорони здоров’я столиці Валентини Гінзбург.
“По-перше, щоб викликати додому невідкладну допомогу досить буде набрати єдиний і добре відомий усім номер” 103 “. Таким чином, відпадає необхідність дізнаватися і пам’ятати семизначний номер” швидкої “свого району”, – зазначила чиновниця.
Також з’явиться контроль, оскільки тепер веститеметься аудіозапис усіх розмов з диспетчером Центру екстреної медичної допомоги, а номер абонента, який викликає “невідкладну допомогу” буде автоматично ідентифікуватися.
“Тому ми сподіваємося значно знизити кількість скарг киян з приводу некоректності медиків або того, що виклик відмовлялися приймати”, – пояснила Гінзбург.
Крім того, чиновниця запевнила, що тепер всі виклики прийматиме фахівець, який “здатний миттєво зорієнтуватися”: насправді вам потрібна “невідкладна допомога”, або може до вас необхідно направити “швидку”.
Надання невідкладної медичної допомоги, за словами Гінзбург, щодня буде здійснюватися і сімейними лікарями, і педіатрами та терапевтами з 08:00 до 20:00 по буднях і з 9:00 до 15:00 по вихідних та святкових днях.
Раніше також повідомлялося, що українця розповіли в чому полягає принципова відмінність екстреної медичної допомоги від невідкладної. Так, швидку медичну допомогу викликають в екстрених випадках, коли є загроза життю людини, при раптових гострих станах.
Невідкладну ж допомогу викликають в тих випадках, коли в терміновій госпіталізації немає необхідності. Але, не варто виключати те, що бригада швидкої може зафіксувати серйозні проблеми в стані хворого вже після прибуття. І тоді лікар викликає швидку допомогу для госпіталізації пацієнта