«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Олігарха Івахіва підловили на брехні

ЗМІ, що належать до сфери впливу нардепа-олігарха Степана Івахіва, декілька разів обманули читачів, підготувавши маніпулятивний сюжет про закупівлю Луцьком тролейбусів. Про це на своїй сторінці у мережі написав радник Луцького міського голови, депутат Ігор Поліщук.

"Чергова брехня сайту Волинь24, що заснована на брехні сюжету 12 каналу, який для ілюстрації металобрухту у вигляді тролейбусів, які були куплені з 2012 по 2016 рік використав мої власні фото 10-річних маршруток Богдан.

Брехня №1.

В сюжеті йдеться, що тролейбуси, які ми плануємо купити з Швейцарії, втричі дешевші за тролейбуси вітчизняних виробників. Один тролейбус зі Швейцарії обідеться нам орієнтовно в 900 тис. грн. Якщо вірити сюжету, то втричі дорожчий вітчизняний тролейбус мав би коштувати 2,7 млн. Але довгобазний тролейбус Богдан коштує понад 9 млн. грн. Тому тролейбуси, які ми плануємо закупити в 10 разів дешевші вітчизняних нових аналогів.

Брехня №2.

В сюжеті йдеться, що тролейбуси зі Швейцарії в 5 разів дорожчі, ніж ті, що раніше купляли з Польщі.

Так, до прикладу в 2013 році було придбано 7 тролейбусів Єльч 1988-1991 р.в. за ціною 120 000 грн. (15 000$).

Тролейбуси зі Швейцарії будуть коштувати орієнтовно 30 000$ з доставкою, але вони довгобазні і на 6-9 років молодші, ніж польські тролейбуси.

А тому новіші, краще оснащені, довгобазні, з алюмінієвим кузовом тролейбуси зі Швейцарії будуть коштувати лише в 2 рази дорожче, ніж польський короткобазний металобрухт 1988-1991 р.в.

Брехня №3.

В сюжеті йдеться, що тролейбуси зі Швейцарії мають коштувати 260 000 тис. грн.

В минулому ті тролейбуси, які купували з Польщі, були в основному до 1991 р.в., короткобазними і коштували 15 000$ (120 тис. грн. по курсу 2013 року). Наші ж тролейбуси є довгобазні, з алюмінієвим кузовом і 1997 року випуску. А тому вони ніяк не можуть коштувати 260 тис. грн. Тому що сьогоднішнім курсом це навіть не 10 000$.

Брехня №4.

Курс долара США в 2012 році становив 8 грн., а в 2018 становить 26 грн. Тому порівнювати ціни в гривні в цьому випадку можна лише з метою обманути читача.

Так само, як і порівнювати короткобазні, гнилі польські тролейбуси в основному до 1991 р.в. і довгобазні алюмінієві швейцарські 1997 р.в.", - йдеться у дописі.

Нагадаємо, майже 2 мільйона гривень мають намір виділити з бюджету Луцька на закупівлю якісних тролейбусів із кондиціонерами та доступністю для людей з інвалідністю.

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі