ПриватБанк поділився поганими новинами: що потрібно знати клієнтам
У найближчі два дні клієнти ПриватБанку можуть зіткнутися зі збоями в роботі систем банку Про це попередили в прес-службі ПриватБанку.
Повідомляється, що 28 і 29 липня буде проходити черговий етап регламентних робіт важливих технічних комплексів і систем безпеки банку. У банку розповіли, що мова йде про оновлення обладнання і технологічних систем банку.
Повідомляється, що оновлення технічних засобів буде проводитися з 01:00 до 05:00 29 липня – в період часу, коли навантаження на сервіси банку мінімальне. У цей часовий проміжок клієнти ПриватБанку можуть зіткнутися з короткостроковими збоями при проведенні окремих операцій через системи електронного банкінгу та термінали самообслуговування.
До цього повідомлялося, що ПриватБанк виявився втягнутий в масштабну аферу. Клієнти банку почали отримувати «листи щастя», за допомогою яких шахраї вивуджують гроші у людей. Як правило, повідомлення надходять в електронну пошту або месенджери (Telegram, Viber, WhatsApp і так далі). У них йдеться про поповнення карткового рахунку сторонньою людиною.
Щоб дізнатися більше про «випадково надійшли засобах», людині пропонують перейти по посиланню, яке веде на фальшиву квитанцію з фішингових сайтом Приват24. Ц
ю аферу виявило підрозділ кібербезпеки фінансової установи. У ПриватБанку продемонстрували, як виглядає фальшива банківська сторінка. «ПриватБанк попереджає своїх клієнтів не відкривати такі повідомлення від шахраїв і не реагувати на навіть самі привабливі повідомлення про несподівані грошові перекази.
Також ні в якому разі не можна вводити свої логін і пароль на підроблених банківських сайтах», – сказано в повідомленні банку. На даний момент банк не розголошує інформацію про те, скільки клієнтів постраждало від нової шахрайської схеми злочинців, і які суми вдалося вкрасти аферистам.