Скандал із ПриватБанком набуває нових обертів: українцям поянили, куди зникають гроші
Українці почали масово вимагати від ПриватБанку пояснень щодо того, куди зникають їхні гроші з карток. У ПриватБанку ж дали офіційну відповідь на питання громадян.
Деякі користувачі проводили оплату товарів, а потім стикалися із тим, що з їхніх карток зникали гроші.
Один із користувачів ПриватБанку Анатолій Теребков платив за послуги "Нової пошти" і стикнувся з цією проблемою. У відділі "Нової пошти" термінал видав чек про "неуспішну операцію", проте гроші з рахунку чоловіка зникли. Коли ж він звернувся до оператора з проханням повернути гроші, з'ясувалося, що збій операції у ПриватБанку не вважають за помилку. Чоловікові мають повернути гроші через 45-120 днів.
"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашою карткою. Якщо не надійде запит з торгової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит у міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися по чітко регламентованими правилами платіжних систем, тому це може тривати від 45 до 120 днів", - відповіли представники ПриватБанку на офіційний запит чоловіка.
Про інший подібний випадок розповіла Валерія Новікова. Вона купила парфуми в інтернет-магазині та перерахувала гроші з картки. Потім виявилося, що платіж пройшов двічі, а з її картки списали вдвічі більшу суму. Вона звернулась до ПриватБанку. Дівчині обіцяли повернути гроші за 5-7 днів, проте за кілька днів їй заявили, що сума прийде не раніше, ніж за 40-120 днів.
Нагадаємо, ПриватБанк позбавив українців найпопулярнішої послуги.