Схеми «чесного» обману покупців у супермаркеті
Живу я в 2-х метрах від цього чудесного магазину і чесно зізнаюся, що магазин мене завжди цілком влаштовував і радував акціями. Але останні 2 тижні, приходячи додому, я став помічати, що мій чек не відповідає цінами, які я бачив на вітрині.
Останньою краплею став недавній інцидент, коли прийшовши додому я побачив чек на 300 гривень, але якщо орієнтуватися по цінниках, які я бачив в магазині, то повинно було вийти трохи більше 150 грн.
На наступний день я пішов в магазин, щоб купити трохи продуктів, зрозуміти в чому ж справа …
1) фісташки, які я купив коштували 100, замість 50, зазначених на ціннику, виявилося що це цінник «солених горішків«, яких, звичайно ж, навіть близько там не було, а цінника на фісташки я не знайшов.
2) думаю, добре, напевно переплутали, йду купувати рис. Беру завжди пропарений довгий рис, чомусь під пачкою висить цінник на «шліфований», відповідного цінника не знайшов, апарат для визначення ціни не зміг його просканувати.
3) куплений квас за 40 грн виявився по акції: при покупці 2, ціна стає 25, так що тут чисто мій косяк, не побачив цього в перший раз, з цим все ок.
Кличу менеджера, питаю про рис, вона підтверджує, що це не правильний цінник, вибачається і пропонує перевірити ціну (все дуже ввічливо і чемно).
Далі веду її до фісташок, показую цінник, вона знову вибачається, намагається переконати, що там було багато арахісу і цінник залишився від нього, на питання «а де ж тоді цінник на фісташки», нічого не відповідає, дякує мені за те що знайшов їх «помилки» і йде.
4) йду купувати молоко. Беру завжди одну марку і знаю її приблизну вартість, знаходжу її на вітрині і помічаю, що ціни значно менші, ніж зазвичай … Починаю вчитуватися, ніби все вірно … Помічаю що внизу зазначений інший виробник.
Знову кличу менеджера, але в цей раз чекаю хвилин 5-7, по дорозі до молока, пояснюю їй, що якщо таким чином вони намагаються збільшити середній чек, то метод не дуже, тому що залишається неприємний осад і бажання повертатися в цей магазин немає жодного. Менеджер ніяк не реагує. Підходимо до молока, показую їй на цінник, вона каже, що начебто все правильно, я вказую на виробника, вона погоджується, каже, що це все нова дівчинка, що їй сьогодні все пояснювали, але, мабуть, вона так і не все зрозуміла (моя дівчина так само пару тижнів тому питала, чому цінники не ті і їй так само говорили про новеньку дівчинку, мабуть, це стандартна відповідь), але знову ж таки все дуже чемно. Пропонує перевірити цінник і знову дякує мені за сприяння.
5) єдине з чим не розібрався, це були пластівці … на ціннику стоїть закреслена 90 і нова ціна 69, підходжу сканувати товар (на подив апарат спрацював), показує 90. Нічого не розумію …
Знову кличу менеджера, знову ж чекаю ще хвилин 5-7 … Йдемо з ним до пластівців … показую на цінник і питаю, це точно цінник? На що отримую різке і зле: «НІ. ДЯКУЄМО!» Мабуть, я їй дуже набрид і її бомбануло*
Після чого вона зірвала цінник і пішла в невідомому напрямку …
Знаєте, що було написано на ціннику? «Кульки з шоколадною начинкою«, а на вітрині стояли «шоколадні кульки» і мабуть, для магазину це різні товари, правда немає ніяких кульок. «З шоколадною начинкою» звичайно, там не було …
Найголовніше, що по суті вони мають рацію і все це розраховано на неуважність покупців, таких як я … Раніше довіряв і зовсім не морочився, а тепер все досконально вивчаю, перш ніж купити і ходжу до них тепер з «перевіркою» через день.