Волинські продуктові мережі - в українському ТОП-10
Уже не перший рік два верхні рядки в ТОП-10 продуктових мереж займають безперечні лідери українського FMCG-ринку: АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів (910 магазинів за даними GT Partners), і Fozzy Group (535 об'єктів), що управляє мережами Сільпо, Фора, Thrah !, Le Silpo, Favore, – інформує Ukrainian Retail Association.
Третє місце в ТОП-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів займає волинська компанія Volwest Group (бренди Наш Край, SPAR). Причому і від пари лідерів, і від переслідувачів її відділяє солідна відстань. Але є один нюанс. На відміну від переважної частини інших FMCG-рітейлерів, Volwest воліє розвиватися за франчайзингом. Тобто правильніше говорити, що не всі 243 торгові точки належать або управляються компанією зі штаб-квартирою в Луцьку. Причому луцька компанія також не боїться експериментувати: впроваджує нові формати супермаркетів, і чи не першою в країні починає пропонувати потенційним партнерам можливість працювати за принципом зворотного франчайзингу.
Ще одна волинська продуктова мережа, яка потрапила до десятки, – Вопак. Щоправда, вона на 9-му місці.