«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

Замок Любарта і байкерські злети: чим Луцьк приваблює туристів

У Луцьку презентували маркетингове дослідження туристичної привабливості міста.

Виконавцем дослідження стала соціологічна агенція "Фама" зі Львова за участю фахівців з Відня (Австрія). Про це йшлося під час презентації дослідження у департаменті "ЦНАП" 15 березня, - повідомляє Конкурент.

Під час дослідження було опитано 400 респондентів віком від 18 років. Соціологи визначили, чому до Луцька їдуть туристи.

У Луцьк 11,1 % відвідувачів приїздять з-за кордону, а 89 % – українці. Найбільше серед українських туристів киян.

Радник міського голови та депутат Луцькради Ігор Поліщук сказав, що туризм – це та галузь, яка допоможе наповнювати бюджет, презентувати місто.

"Для того, щоб ми могли рухатись вперед в цій галузі, насамперед треба відкинути скептицизм", – сказав Ігор Поліщук.

Начальник управління розвитку туризму та промоції міста Катерина Теліпська зазначила, що є велика кількість зацікавлених лучан, аби Луцьк розвивався як туристичне дестинація.

"Ми живемо у період, коли здійснюється революція у сфері подорожей", – сказала Катерина Теліпська.

Представник соціологічної агенції "Фама" Мар'яна Малачівська-Данчак розповіла, що були проведені глибинні інтерв'ю з туристами, які приїхали в Луцьк.

Аби розрахувати економічний ефект від туристичної галузі, залучали партнерів з Відня.

"Чому варто відвідати Луцьк? Бо туристам тут добре. Загальний індекс туристичної привабливості становить 4,34, де 5 є максимальною оцінкою. Їм запропоновано було оцінити 18 туристичних показників. Це і архітектура, транспорт, та інші показники", – розповіла соціолог.

71 % туристів подобаються відносно невисокі ціни в луцьких ресторанах, готелях, є орієнтація на вітчизняного туриста. Гості зазначали, що їм подобається спокій на вулицях, немає великої кількості туристів. Багато говорили про безпеку, гостинність місцевих мешканців.

В більшості випадків суто в Луцьк туристи не приїздять, а поєднують цю подорож з іншими місцевостями.

Найбільша категорія туристів віком до 20 років. Чим старший турист, тим меншою є, за спостереженнями соціологів, його частка в загальній структурі туризму.

47 % туристів – чоловіки, жінок-туристок - 53 %. Більшість з них є працівниками, 21 % – студенти, 5 % – пенсіонери.

Першочергова ціль приїзду в Луцьк – відпочинок (72 %), кожен 5-ий турист приїжджав до міста по роботі, 16 % – бізнес.

91 % туристів готові рекомендувати відвідати Луцьк рідним та близьким.

"На думку туристів, потрібно більше інформації про місто Луцьк. Туристам дуже подобається замок Любарта, але потрібно працювати над його привабливістю", – сказала Мар'яна Малачівська-Данчак.

Привабюлють туристів такі події, як джазовий фестиваль, культурні події, байкерські злети, воркшопи та інше.

Дослідження показало, що економічний ефект від туризму – 262 мільйони гривень.

Катерина Теліпська додала, що дослідження показало, що Луцьк – місто спокійне, а це можна використати. З її слів, історичні міста завжди будуть у виграші. Нам треба створити свій унікальний туристичний продукт всім разом – владі, громаді, бізнесу, культурним установам.

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі