13 доказів того, що Японія — країна з іншої планети (ФОТО)
1. Страйк водіїв, який на руку пасажирам
Водії автобусів у японському місті Окаяма влаштували страйк. У всьому світі така ситуація незмінно спричиняє незручності для звичайних пасажирів. Але тільки не тут. В Окаямі автобуси, як і раніше ходять за звичними маршрутами, ось тільки водії… не беруть плату за проїзд. Компанія-роботодавець несе збитки, а пасажири щасливі.
2. Спеціальний працівник охороняє непрацюючий ескалатор
В одному з торгових центрів міста Саппоро зламався ескалатор. Його тут же обгородили, повісили таблички з попередженнями і вибаченнями за незручність. А ще поставили спеціального службовця. Його робота — просто стояти за огорожею біля зламаного ескалатора. Так, на всякий випадок.
3. Організовані черги на потяги
Це черга на поїзд в Токіо. Люди стоять в організованій черзі приблизно на рівні кожних дверей. Звичайно, про особистий простір говорити не доводиться, але зате ніхто не лізе вперед тих, хто прийшов раніше.
4. Котацу навіть в кінотеатрах
Котацу — традиційний предмет меблів в Японії. Нещодавно в місті Токородзава відчинився кінотеатр з місцями підвищеної комфортності. Тут можна відчути себе як вдома, адже ці місця обладнані столами-котацу з джерелом тепла під ними.
5. Котик на голові
Японці — ті ще любителі котиків. Ось такий аксесуар для волосся носять ті, хто не хоче розлучатися з пухнастиками ніколи.
6. Дві ціни товарів
В японських магазинах на цінниках часто можна побачити дві ціни. Річ в тому, що до ціни на товар автоматично додається податок на додану вартість (ПДВ), який, на відміну від нашої та інших країн, японці звикли рахувати окремо.
7. Очікування і реальність в Японії
Коли замовляєш страву, найчастіше можна бути впевненим, що отримаєш саме те, що зображено на картинці в меню.
8. Одноразові парасолі
В Японії дуже популярні одноразові пластикові парасольки. Вартість їх досить низька, і можна не переживати з-за поломки. А погодні умови тут часто такі, що парасольки довго не живуть. Після сильних злив біля станцій метро часто можна побачити гори «використаних» пластикових парасольок.
9. Дружня конкуренція
Японський термальний курорт Беппу провів рекламну кампанію… на користь свого головного конкурента — курорту Кусацу. Кусацу нещодавно постраждав від землетрусу. Природно, потік туристів туди значно скоротився. Слоган на рекламному плакаті Беппу говорить: «Зараз треба їхати не в Беппу, а в Кусацу». І в коментарях на офіційному сайті курорту Беппу: «Ми продовжимо змагатися, коли у вас все буде добре. Зараз ми з вами».
10. Тапочки, які паркуються
Японський готель став пропонувати своїм гостям тапочки, які вміють самі паркуватися на місце, коли їх не носиш. Кожен тапочок оснащений двома коліщатками, моторчиком і сенсорними датчиками. Розробила цю диво-новинку компанія Nissan.
11. Макети їжі в японських ресторанах
Японські ресторани виставляють у своїх вітринах макети страв з меню. Виглядають вони як справжня їжа — просто слинки течуть. І, до речі, як ми вже відзначали, готова страва за виглядом і її макет збігаються один в один.
12. Сакура з Lego
Леголенд в Японії встановив світовий рекорд: тут побудували квітучу сакуру — символ Японії — з більш ніж 800 тис. деталей Lego.
13. І все ж з самою природою ніщо не зрівняється
А ви бували в цій чудовій країні? Враховуючи різноманіття Японії, ваш досвід знайомства з нею може відрізнятися від описаного в цій статті. Тим цікавіше нам буде дізнатися про ваші цікаві спостереження. Розкажіть про них!