«На що ти розраховуєш, те і знайдеш» ©

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС

Авторизація

Авторизуйтеся

«Бебі-бумери», «міленіали» та Іван

Що таке теорія поколінь і до якого з поколінь належите ви?

У 1991 році американськими вченими Нейлом Хоувом (Neil Howe) і Вільямом Штраусом (William Strauss) була створена теорія поколінь. Згідно неї, кожні 20-25 років народжується нове покоління людей, що мають риси характеру, звички та особливості, які виділяють їх на тлі всіх інших і потім повторюються у майбутніх поколіннях.

Хоув і Штраус дали назву і склали характеристику для кожного з поколінь, починаючи аж з 1433 року. Однак нас цікавлять представники останніх чотирьох поколінь, яких ми часто зустрічаємо сьогодні і яких цілком можна вмістити в одну умовну сім’ю: наймолодший — Іван (покоління Z), його старша сестра (покоління Y), тато Івана (покоління X) і бабуся (покоління «Бебі-бумери»). Розповімо про кожного докладніше.

Покоління «Бебі-бумери»
Дати народження: з 1943 до 1963 р.

Бабусі — 72 роки. Деклька разів на тиждень вона ходить в басейн, відвідує салони спа, пече неймовірно смачні пироги, відчуває себе енергійною і здоровою.

Покоління бабусі називається «Бебі-бумери». Таку назву воно отримало через післявоєнного сплеску народжуваності. У представників цього покоління високий рівень патріотизму. Ці люди — оптимісти, їм притаманний командний дух і колективізм. Для них важливо допомагати одне одному, працювати разом і спільно.

Вони вміють робити практично будь-яку ручну роботу: чудово готують, шиють, ловлять рибу, освічені і досвідчені в багатьох науках. Багато хто з «бумерів» активні, ходять у фітнес-центри, освоюють гаджети і подорожують. А ще вони, повторимо, відрізняються чудовим здоров’ям і енергійністю.

Покоління Х
Дати народження: з 1963 р. до 1984 р.

Татові — 47 років. Він працює у відомій будівельній фірмі вже більше 20 років. Починав з найнижчої посади, а тепер займає посаду заступника директора. Працьовитий, відповідальний, а всю складну роботу любить виконувати сам.

Тато Іванка — яскравий представник покоління X. Покоління одинаків, націлених на наполегливу працю й особистий успіх. Це люди, які з дитинства привчалися до самостійності: самі робили уроки, збиралися до школи, готували собі обід і виконували більшість справ без сторонньої допомоги.

Люди покоління Х, як правило, відрізняються глобальною поінформованістю, технічною підкованістю і самостійністю практично у всьому. Найчастіше вони воліють по 30-40 років працювати в одній і тій же організації, накопичуючи досвід і, піднімаючись з найнижчої сходинки до начальників і директорів.

Покоління Y (або покоління «Міленіум»)
Дати народження: з 1984 до 2004 р.

Старшій сестрі Івана — 23 роки. Навчається за кордоном, у неї тисячі фоловерів на Facebook, часто відвідує з друзями нові кафе, вечірки і творчі виставки. Вона — представник покоління Y, або міленіум.

Міленіали — люди, яких часто називають «поколінням соціальних мереж». Зовнішнє середовище навколо них змінювалося неймовірно швидко, тому міленіали не схожі на своїх батьків. Престижна робота та кар’єрний ріст не для них. Вони не готові працювати на одну компанію багато років, надають перевагу гнучкому графіку і негайній винагороді за виконану роботу.

Як правило, це енергійні люди, які легко пристосовуються, вміють виконувати роботу у величезних обсягах, постійно прагнуть до нових знань і розвитку. Вони розуміють, що час рухається швидко, тому не хочуть бути вузьким фахівцем, а розвиваються в різних сферах одночасно.

Покоління Z
Дати народження: з 2004 р. по сьогоднішній день

Самому Івану — 15 років. Він юзає всі можливі гаджети. Знає все про тренди, інтернет та віртуальну реальність. В майбутньому хоче стати розробником комп’ютерних ігор.

Він — представник останнього на сьогоднішній день покоління Z. Це діти, які не просто виросли з інтернетом, а народилися з аккаунтом в Instagram і вже не уявляють собі життя без цифрових технологій. Вони не звикли до фізичної праці і не звикли розбиратися, як це влаштовано. Зациклені на самовираженні та саморозвитку.

Люди покоління Z мають вбудований імунітет до реклами, тому що звикли до неї з дитинства. Вони не поклоняються брендам. Для них важливо, щоб товар був екологічним і, головне, корисним, який буде розвивати їх як особистість.

Як любить повторювати сам Іван, «скоро буде так, що всі речі, аж до вхідного килимка, розумні, а тупий в будинку тільки ти». І в чомусь він правий. Межа між реальним і віртуальним життями для нового покоління майже стерта.

Яке покоління буде після покоління Z?

Насправді говорити про це поки рано, адже досі незрозуміло, яким виросте останнє покоління. Хоча дещо соціологи припустити можуть.

Покоління Z вже перевершує в швидкості і розумовому розвитку попереднє покоління. Люди цього покоління швидше навчаються, краще взаємодіють з технологіями і освоюють нові навички.

Швидкість розвитку технологій зростає, тому можна лише припустити, що наступне покоління буде ще розумнішими, стане швидше адаптуватися і вже повністю позбавиться від усіх расових, етнічних, гендерних та інших стереотипів у всіх сферах життя.

Джерело

ВСЕ БУДЕ ЛЮКС
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі