Хлопець вимагав обслужити його позачергово в аеропорту, на що жінка відреагувала просто шикарно
Рейс United Airlines скасували. І одному єдиному агенту з перебронювання належало обслужити довгу чергу пасажирів. Раптом перед дівчиною з’явився агресивно налаштований чоловік. Він жбурнув свій квиток на стійку і сказав:
— Мені ПОТРІБЕН квиток на наступний рейс, і ОБОВ’ЯЗКОВО в першому класі!
— Вибачте, я була б рада допомогти вам, але спершу я повинна обслужити людей в черзі, а потім ми з вами що-небудь придумаємо.
Така відповідь пасажиру не сподобалася. Він голосно, щоб усі навколо чули, запитав:
— Та ви хоч знаєте, ХТО Я?
Дівчину-агента така заява абсолютно не збентежила. Вона тут же включила гучний зв’язок і звернулася до пасажирів в терміналі:
— Увага! Біля воріт №14 стоїть пасажир, який не знає, хто він. Якщо хто-небудь може допомогти встановити його особистість, будь ласка, підійдіть до воріт 14!
Люди в черзі мало не впали від сміху, а нахабний пасажир сердито подивився на дівчину і крізь зуби брудно вилаявся.
Навіть не здригнувшись, спритна дівчина посміхнулася і сказала:
«Мені шкода, сер, але для цього вам теж доведеться встати в чергу!».
Після цих слів термінал вибухнув істеричним реготом, а почервонілий нахаба поспішно пішов.