Луцьких підприємців навчали поводитись із податківцями
Про те, чи є в Луцьку перспективи для розвитку бізнес-навчання і чи складно бути "першопрохідцем" в цій галузі, ІА Конкурент розмовляло з Іриною Олейник, адвокатом, керуючим партнером юридичної компанії "Аскольд" і автором серії навчальних семінарів на юридичну тематику.
– Ірино, як ви прийшли до ідеї проведення таких семінарів?
– Працюючи з клієнтами, вивчаючи їхні запити, спілкуючись, я зрозуміла, що в Луцьку є аудиторія, готова отримувати якісні, структуровані знання. Тому і виникла думка узагальнити практичний досвід у формі навчальних семінарів на найбільш актуальні для бізнесу теми.
– Новий досвід – це завжди відповідально і дещо навіть страшно. Не важко бути "піонером" у галузі юридичного навчання у регіоні?
– Я вірю в те, що я роблю, і намагаюся робити це максимально якісно і з повною віддачею. Нікого ні в чому не переконую, просто роблю разом зі своєю командою те, в чому, на моє переконання, є потреба у представників бізнесу, у моїх потенційних слухачів. Їх відгуки про те, що інформація була корисна і допомогла на практиці – мій головний стимул рухатися вперед, працювати над новими темами.
– Ви також автор онлайн-проекту "Школа практичної юриспруденції". Семінари – це продовження "Школи…" у форматі оффлайн?
– Не зовсім, це, найімовірніше, два паралельні проекти. "Школа практичної юриспруденції" – це поради, навчальні відео, умовно кажучи, це – монолог. А семінари – це взаємодія і живий діалог. Це різні форми роботи.
– Плануєте розвивати обидва проекти?
– Плануємо і нові семінари, і зйомки нових відео. Єдине, що стає на заваді тому, щоб реалізувати ці плани так динамічно, як нам хотілося б, – брак часу. Адже, окрім навчальних проектів, в які я вірю, якими живу, є багато поточної роботи. Зараз наша "Школа..", можливо, не така активна, як хотілося б: запитів і побажань щодо тем для висвітлення є багато, але не встигаємо знімати нові ролики, Але розвивати це все будемо однозначно, осільки є зацікавлена аудиторія.
– Як ви обираєте теми для семінарів?
– Щодня до нас в "Аскольд" приходять клієнти з різними запитами і ситуаціями. Саме на основі роботи з клієнтами стає зрозуміло, які теми першочергово актуальні. Актуальність і користь для клієнта – головні критерії вибору теми. Щоб визначити пріоритетність теми, проводимо опитування в соцмережах.
– Нещодавно відбувся ваш семінар на тему "Як діяти в разі податкових перевірок?". Хто ваша аудиторія: власники бізнесу, юристи, бухгалтери?
– Якщо говорити власне про тему податків, то вона актуальна для дуже широких кіл. У разі податкової перевірки представники бізнесу – і юрист, і бухгалтер чи фінансист, і, звісно, власник чи керівник бізнесу – повинні мати чіткий алгоритм дій. Саме це і було метою нашого семінару: дати його слухачам "арсенал" практичних засобів на випадок податкової перевірки. Тема податків завжди актуальна, і саме її обрали користувачі в онлайн-голосуванні на нашій сторінці у Фейсбуці. Звісно, в майбутньому працюватимемо і над іншими темами, адже бути обізнаним – це найкращий спосіб уникнути проблеми.
Про те, що тема податків справді актуальна для бізнесу, свідчать відгуки:
Зінаїда Гнатюк, власниця бізнесу (ПФ "Астрон"):
"Дуже концентрована подача інформації, жодної "води", все "по поличках" – дуже гарно структуровано. Видно, що опрацьована величезна кількість матеріалу і сформована так, щоб клієнту було зрозуміло, як це застовувати".
Наталія Тимощук, головний бухгалтер (ПП "Ронді Україна"):
"Я вперше на навчанні, де на цю тему говорять так чітко і так послідовно. Це справді практично – виходиш і маєш готовий план дій. Я вже була на семінарі Ірини на іншу тему, тому прийшла вдруге, бо знаю, що тут буде все дуже чітко і корисно".
Інна Лис, бухгалтер (ТзОВ "ВолАгроцентр") :
"Все дуже змістовно. Податкові перевірки – це той випадок, коли справді треба бути "озброєний". Дуже добре, що є такі семінари, де за кілька годин отримуєш конкретний і покроковий план дій".