ПриватБанк по-новому вибиває борги: як це працює
В його call-центрі уточнили, що якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то йому потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24.
У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber.
Замовити послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.
"З цього правила є лише один виняток — пенсіонери. Інформування про операції соціальних карт буде відбуватися в звичному режимі", — уточнив прес-секретар Приватбанку Олег Серга.
Viber і Приват24 — поки що єдині майданчики, на яких люди будуть отримувати інформацію про всі без винятку карткові операції.
У банку не вважають такий підхід небезпечним і не чекають збільшення шахрайських нападок на рахунки своїх клієнтів.
"Якщо у людини немає смартфона, на якому можна встановити мобільний додаток Приват24 або месенджер Viber, і він побоюється злому свого рахунку і крадіжок невеликих сум, то може активніше користуватися лімітами. Наприклад, на покупки в інтернеті.
Хоча вважаю, що після запуску 3D Secure покупки в мережі стали набагато безпечнішими. Людина робить покупки, вводячи одержуваний на телефон код. Якщо придбання відбуваються в інтернет-магазині, де 3D Secure не працює і з рахунку у результаті безслідно зникають гроші, то клієнту потрібно звернутися до банку, і він зможе отримати компенсацію", — запевнив Серга.